неділя, 12 січня 2014 р.

Інколи можна почути, що для виконання трудового завдання не треба мати якихось здібностей....

Інколи можна почути, що для виконання трудового завдання не треба мати якихось здібностей....Однак дослідження показують, що за здатністю виконувати трудові завдання учні відрізняються один від одного не менше, ніж, наприклад, за математичними чи іншими здібностями. З цього погляду учнів можна поділити умовно на три групи. До першої групи, найменшої за кількістю, належать діти, які ставляться до трудових завдань позитивно, охоче беруться за нову справу, не розгублюються перед труднощами, не соромляться звернутися за допомогою до вчителя. Це переважно учні, які не вперше зустрічаються з фізичною працею.
Друга група - учні, невпевнені в своїх силах. Вони часто розгублюються перед труднощами, не наважуються звернутися до вчителя. Такі діти потребують більшої уваги з боку вчителя. Тут потрібен індивідуальний підхід, тонкий психологічний аналіз стану кожної дитини.
До третьої групи слід віднести учнів, які переоцінюють свої здібності й можливості. Спостерігаючи за роботою вчителя, вони приходять до висновку, що трудове завдання виконати легко, проте, почавши роботу, розуміють, що це не так. І тоді здебільшого втрачають інтерес до роботи, розчаровуються. Тільки тактовне втручання вчителя допомагає їм повірити в свої сили.

Немає коментарів:

Дописати коментар