Основними видами діяльності людини є гра, навчання та праця, причому, гра не тільки готує дитину до навчання і праці, а разом з ними сама є навчанням і працею.
Гра - форма пізнавальної діяльності, яка сприяє розвитку та закріпленню інтересу до предмета. Тому з дітьми необхідно гратися, як тільки виникає така можливість. У процесі гри чудовий світ дитинства поєднується зі світом науки. В іграх різноманітні знання та навички учень отримує вільно. Тому часто те, що на уроці здавалося б важким, навіть недосяжним, під час гри легко засвоюється. У цьому випадку інтерес і задоволення - важливі психологічні показники гри.
Дитячі ігри, організовані вчителем у процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвивають творчі здібності, навички організації спільної діяльності. Вони виховують волю і характер дитини, наполегливість і посидючість, витримку і винахідливість, уміння володіти собою за різних обставин.
Гра - форма пізнавальної діяльності, яка сприяє розвитку та закріпленню інтересу до предмета. Тому з дітьми необхідно гратися, як тільки виникає така можливість. У процесі гри чудовий світ дитинства поєднується зі світом науки. В іграх різноманітні знання та навички учень отримує вільно. Тому часто те, що на уроці здавалося б важким, навіть недосяжним, під час гри легко засвоюється. У цьому випадку інтерес і задоволення - важливі психологічні показники гри.
Дитячі ігри, організовані вчителем у процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів, сприяють кращому засвоєнню навчального матеріалу, розвивають творчі здібності, навички організації спільної діяльності. Вони виховують волю і характер дитини, наполегливість і посидючість, витримку і винахідливість, уміння володіти собою за різних обставин.
Немає коментарів:
Дописати коментар