Практикою роботи багатьох шкіл доведено, що можна значно підвищити виховний рівень трудового навчання, поставивши учнів в умови, за яких успіхи кожного залежать від того, як працюють його товариші. Для цього процес виготовлення виробу поділяється на окремі етапи, виконання яких доручається різним учням. У цьому разі набагато підвищується відповідальність кожного. Якщо, наприклад, на останньому етапі роботи буде зіпсовано виріб, - пропаде праця не лише того, хто працював над виробом на даному етапі, а й праця його попередників. Крім того, під час розподілу праці активність учнів зростає, вони вболівають не лише за себе, а й за результати роботи своїх товаришів. При цьому зростає також роль учнівського самоврядування, роль колективних рішень.
Немає коментарів:
Дописати коментар