На мою думку, ніхто не буде сперечатися, що головна суть допомоги дитині в навчанні полягає в тому, щоб розвинути її власну творчу ініціативу, стимулювати самостійний пошук раціонального виконання домашніх завдань. Звичайно, що їх реалізація успішно відбувається тоді, коли учень вдома має належні умови для розумової праці, одержує моральну підтримку з боку батьків.
Допомогу ж дітям у навчанні можна поділити на три види:
Добрим помічником у навчанні виступає чіткий режим дня, що забезпечує раціональний розподіл часу на всі види діяльності, вироблення навичок щодо культурної поведінки, охорону здоров'я. Батькам варто мати на увазі, що не слід засаджувати дитину за виконання домашніх завдань, відразу після повернення її зі школи: вона втомлена, її працездатність знижена. Домашнє завдання, згідно з вимогами режиму, виконується після їжі й активного відпочинку на свіжому повітрі. Кімната, в якій займається дитини, має бути добре освітлена та провітрена. Під час виконання домашніх завдань вдома має бути тихо й спокійно.
Позитивний вплив на залучення учня до навчання справляє наявність й нього вдома добре обладнаного кутка школяра - частини кімнати, відведеної для ігор і занять дитини, зберігання її іграшок, книг і особистих речей. Розташовується біля джерела світла та свіжого повітря.
"Нема роботи без охоти", "Була б охота, піде на лад всяка робота", - вчить народна педагогіка. Саме така мета вбачається у духовно-моральній допомозі. Тепле слово, лагідність, доброзичливі стосунки в сім'ї, щира порада, зразковий приклад батьків у тих чи інших вчинках, родинна любов, увага та повага, підтримка та взаємовиручка у скрутну хвилину - ось якої саме допомоги у навчанні чи не найдужче потребують наші діти від своїх батьків. Однак, на жаль, її чи не найчастіше і не вистачає.
Навчально-пошукова допомога завжди адресована до конкретних домашніх завдань дитиною, які вона одержала в школі від учителів, та на успішне засвоєння нею навчальних дисциплін у цілому. Такої допомоги особливо потребують першокласники, яким важко звикати до занять без учителя. А тому маленькому школярикові слід постійно допомагати в щоденній підготовці уроків, у виконанні домашніх завдань, разом перевіряти розв'язанні прикладів, тактовно вказувати на помилки та їх причини. Ні в якому разі не гримайте на дитину, не докоряйте в нетямучості, неохайності, розхлябаності.
Головна мета допомоги батьків у навчанні - вчити дитину вчитися.
Допомогу ж дітям у навчанні можна поділити на три види:
- Матеріально-побутова допомога
- Духовно-моральна допомога
- Навчально-пошукова допомога.
Добрим помічником у навчанні виступає чіткий режим дня, що забезпечує раціональний розподіл часу на всі види діяльності, вироблення навичок щодо культурної поведінки, охорону здоров'я. Батькам варто мати на увазі, що не слід засаджувати дитину за виконання домашніх завдань, відразу після повернення її зі школи: вона втомлена, її працездатність знижена. Домашнє завдання, згідно з вимогами режиму, виконується після їжі й активного відпочинку на свіжому повітрі. Кімната, в якій займається дитини, має бути добре освітлена та провітрена. Під час виконання домашніх завдань вдома має бути тихо й спокійно.
Позитивний вплив на залучення учня до навчання справляє наявність й нього вдома добре обладнаного кутка школяра - частини кімнати, відведеної для ігор і занять дитини, зберігання її іграшок, книг і особистих речей. Розташовується біля джерела світла та свіжого повітря.
"Нема роботи без охоти", "Була б охота, піде на лад всяка робота", - вчить народна педагогіка. Саме така мета вбачається у духовно-моральній допомозі. Тепле слово, лагідність, доброзичливі стосунки в сім'ї, щира порада, зразковий приклад батьків у тих чи інших вчинках, родинна любов, увага та повага, підтримка та взаємовиручка у скрутну хвилину - ось якої саме допомоги у навчанні чи не найдужче потребують наші діти від своїх батьків. Однак, на жаль, її чи не найчастіше і не вистачає.
Навчально-пошукова допомога завжди адресована до конкретних домашніх завдань дитиною, які вона одержала в школі від учителів, та на успішне засвоєння нею навчальних дисциплін у цілому. Такої допомоги особливо потребують першокласники, яким важко звикати до занять без учителя. А тому маленькому школярикові слід постійно допомагати в щоденній підготовці уроків, у виконанні домашніх завдань, разом перевіряти розв'язанні прикладів, тактовно вказувати на помилки та їх причини. Ні в якому разі не гримайте на дитину, не докоряйте в нетямучості, неохайності, розхлябаності.
Головна мета допомоги батьків у навчанні - вчити дитину вчитися.
Немає коментарів:
Дописати коментар