ПАМ'ЯТКА ДЛЯ УЧНІВ
Ми продовжуємо мандрівку цікавим та захоплюючим шляхом проектування. Ви вже зрозуміли, що для того щоб стати справжнім професіоналом і бути успішним упродовж усього життя, потрібно вчитися творчо підходити до розв'язання будь-яких завдань. А в реалізації цього вміння вам допоможе виконання творчих проектів. Працюючи над проектом ви працюватимете з різноманітними конструкційними матеріалами, опануєте технології їх обробки, вчитиметеся основам економічних знань, а також ознайомитеся з досвідом багатьох талановитих людей.
ПАМ'ЯТАЙТЕ!
ПРОЕКТ - це"п'ять П"!
Етапи проектування:
1. Організаційно-підготовчий етап
- розглянь проблеми, які допоможуть тобі визначитися із темою проекту
- сформулюй мету й завдання проекту, визнач вимоги до проектної моделі
- здійсни міні-маркетингові дослідження, спрямовані на вибір об'єкта проектування та доцільність його виготовлення
- підготуй історико-технічну довідку про об'єкт проектування
- відшукай за допомогою різних інформаційних джерел моделі-аналоги виробів, здійсни їх аналіз та визнач шляхи їх удосконалення, або вибери кращі ідеї для реалізації у власному проекті.
- виконай клаузуру виробу
- опиши зовнішній вигляд та конструкцію проектної моделі
- розроби конструкторсько-технологічну документацію, необхідну для виготовлення виробу
- добери відповідні матеріали, інструменти й обладнання для роботи
- визнач оптимальні технології виготовлення проектного виробу та склади технологічну карту на його виготовлення
- створи спроектовану модель, дотримуючись правил безпечної праці
- здійсни економічні розрахунки собівартості виробу
- створи рекламу для готового виробу або проекту в цілому
- проаналізуй власну діяльність на кожному з етапів проектування та зроби відповідні висновки
Проект
Головоломка
для дітей
дошкільного віку
Розробив учень 8 класу Кліменко Владислав
I.
Організаційно-підготовчий
етап.
Визначення теми проекту.
Я люблю робити
іграшки. Тому я вирішив зробити нескладну іграшку для дітей дитячого садочку. Мені прийшли на думку
пазли. Вони прості у виготовленні і дітям буде цікаво складати їх. Складаючи,
діти розвивають зорову пам’ять і мислення. Пазли будуть виготовлені з фанери. На
кожній стороні фанери буде зображений малюнок. Пазли полаковані.
Банк ідей.
Я знайшов кілька варіантів малюнку для виробу.
Пошук моделей-аналогів та їх аналіз.
Модель
№1
Оцінка моделей за 5-бальною шкалою.
Модель №2
Модель №3
Оцінка моделей за 5-бальною шкалою.
II. Конструкторський етап.
Розробка клаузури виробу.
Опис зовнішнього вигляду й конструкції проектної моделі.
Назва Обробка
Головоломка для дітей від 3 до 5 років Пиляння, шліфування фанери.
Матеріали Оздоблення
Фанера 8 мм, фарба, лак. Фарбування,
лакування фанери.
Деталі
Розміри
Деталі різної форми, 9 шт. 19
см х 19 см.
Підбір матеріалів, інструментів та
обладнання для роботи.
III. Технологічний етап.
Технологічна карта на
виготовлення головоломки для дітей.
IV. Заключний етап.
Економічні розрахунки.
1)Розрахунок витрат матеріалів (м)
2)Розрахунок витрат на оплату праці (в)
1 год. праці = 7.50 грн.
3.30 год. х 7.50 грн. = 26.25 грн.
3)Собівартість виробу
Собівартість виробу = 37.30 (грн.)
Фотомиті реалізації проекту
Вибір і випилювання заготовки.
Шліфування торців заготовки.
Розмічання малюнка з обох сторін.
Розфарбовування малюнка.
Лакування виробу.
Виготовлення шаблону для деталей.
Накладання шаблону на виріб.
Закріплення шаблону скотчем.
Випилювання деталей по шаблону.
Випилювання деталей по шаблону.
Знімання шаблону.
Випробування виробу.
Немає коментарів:
Дописати коментар